FRÅGOR & SVAR
Hur går det till vid första kontakt med er?
Vi föredrar att en av våra säljaren/arbetsledaren kommer ut till er vid första tillfället där vi gör en husesyn och går igenom era önskemål. Vid samma tillfälle bokar vi in er för ert första städtillfälle.
Är det samma person som kommer hem till mig?
Ja, vi ser alltid till att det är samma person som kommer hem till er.
Vid sjukdom, eller semester ser vi till att tillsätta en annan av alla våra duktiga medarbetaren. Vi meddelar er alltid i förväg om detta skulle hända.
Vem står för städutrustningen?
Vi vill göra allt enkelt för er som kund, och för oss. I våra priser ingår det alltid städmaterial & microfiberdukar, i alla våra städtjänster.
Du måste ha en väl fungerande dammsugare, dammsugarpåsar, mopp, moppstativ & hink.
Ni som kund får givetvis använda vårt städmaterial vid eget bruk, om det skulle behöva städas på egen hand.
Måste jag vara hemma vid första städtillfället?
Nej, det är inte nödvändigt. Vid husesynen går vi igenom vart städmaterialet kan förvaras, hur vi gör med nycklar/larm och känsliga material i hemmet.
Vad händer om något går sönder när ni städar hos mig?
Vi har ansvarsförsäkring som täcker skador och olyckor upp till 10 MSEK.
Om detta skulle ske anmäler ni det till oss på hello@miljostadstockholm.se.
BOKA OSS VIA CHATT & MAIL!